Stránky

piatok 18. apríla 2014

SECONDHAND VII.

Keď už idú tie sviatky, rozhodla som sa potešiť vás niekoľkými selfinkami v oblečení, ktoré som ulovila v sekáči. Zase raz. A ozaj, ak chcete dôvod mojej neaktivity na blogu, tak je to veľmi jednoduché. Včera som odovzdávala bakalárku. Vopred sa ospravedlňujem, ak aj v nasledujúcich niekoľkých týždňoch budú posty pribúdať trochu sporadicky. Štátnice, prijímačky a iné príjemné záležitosti budú chvíľu robiť moje dni krajšími. :-)

Späť k téme, písanie toho sebaľútostivého výlevu ma unudilo k smrti, takže nechcem vedieť, ako to zapôsobilo na vás. Londýnske vintage shopy, Ebay, internetové vintage shopy a vôbec všetko, s čím som mala za posledné obdobie nákupnú skúsenosť, ma naučili jedno - všade je to hrozne drahé a pritom na Slovensku sa dá nakupovať za korunku. To bez srandy. Zoberte si sekáče Genesis, v ktorých je jednotná cena 1 euro. Tak tento týždeň mi tam Ivan našiel trenčkot Burberry. Najsampravejší, v perfektnom stave. Myslím si, že trenčkot je jeden z fundamentov šatníka, ženského aj mužského. Najmä mužského!



Ďalšie veci som dala do outfitu (ak sa to tak dá nazvať). Sú to sivé nohavice žehlené na puky, tiež Genesis, tiež za euro a vyžobrala som ich od Ivana. Potom je to čierne body. Nuž, o nakupovaní spodného prádla z druhej ruky si myslím svoje, ale často natrafíte na second handy spojené s outletom, kde predávajú spodné prádlo ešte nové so štítkom. Mimochodom, rozprávala som sa s majiteľkou tohto konkrétneho obchodu. Po rozhovore a prehrabaní sa tovarom som zistila, že "reťazce" sekáčov majú síce často výhodné akcie a nižšie ceny, ale drobní predajcovia si dávajú viac záležať na kvalite, pôvode a údržbe tovaru, čo sa odrazí na menej atraktívnej cene. V konečnom dôsledku to ale stojí za to.



Takže toľko na dnes. Už onedlho fotky a rozhovor skvelej Mischel double W. A prajem krásne sviatky! :)

15 komentárov:

  1. toto je zatiaľ asi najlepší sekáčový post :) ja zatiaľ hľadám ten svoj pravý trenč, ale verím, že ho raz nájdem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. trošku z cesty, ale aká bola téma bakalárky? bavila ťa? :) (a prepáč, ak máš tej bakalárky až po krk a ja ti tú hrôzu pripomínam :P)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Filozofia vole Paula Ricoeura. Bavila a bavi, vo fenomenologii (francuzskej a nemeckej) som sa nasla :-) Preco, ci len tak?

      Odstrániť
    2. Ricoeur je skvělý, já se zabývala jeho trilogií Vyprávění a čas..a taky mě to moc bavilo!

      Odstrániť
    3. Jeee to je super! Ked tak o tom mozme sukromne pokecat. Budem rada. :) lubi.martincova@gmail.com

      Odstrániť
  3. Na tej prvej foto bohovský mantel!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na velkoritovych gatiach tiez teraz ficim, mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Omg ty poslední dvě! Děláš si prdel?! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty si také krásne žieňa! <3 sekáče sú the best!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zbožňujem tvoj blog...a máš top fotky!

    OdpovedaťOdstrániť